مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:452022-01-04سياسي

احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان، محرومیت را شایسته نظام در تراز انقلاب اسلامی ندانست و افزود: احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود و عملکرد فرماندهان نواحی سپاه را با ساخت مسکن برای نیازمندان می سنجیم.

- سردار محمد عبدالله پور در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت 741 واحد مسکن مددجویی گیلان، با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره خود را حامی مستضعفین در کشور می داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران در تمامی بحران ها در کنار مردم است و برای رفع نیازهای جامعه به ویژه محرومیت زدایی از هیج تلاشی دریغ نمی کند.

وی محرومیت را شایسته نظام در تراز انقلاب اسلامی ندانست و افزود: احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود و عملکرد فرماندهان نواحی سپاه را با ساخت مسکن برای نیازمندان می سنجیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر لزوم بهره برداری از تمامی واحدهای مسکن محرومین و مددجویی در گیلان، خاطرنشان کرد: از فرماندهان نواحی انتظار دارم با جدیت و در اسرع وقت نسبت به تکمیل پروژه های ساخت مسکن محرومین اقدام کنند.

عبدالله پور، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم محرومیت وجود داشته باشد، گفت: در کشور ما قدرتی به نام مردم وجود دارد و باید در عرصه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی از مردم کمک بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود

احداث مسکن برای محرومین با جدیت دنبال می شود